sobota, 7 czerwca 2008

Od początku

Witam !
Moja przygoda ze scrapbookingiem komputerowym zaczęła się w momencie założenia bloga mojemu młodszemu synowi-Kubusiowi na Smykach. Tam zobaczyłam, co można zrobić ze zdjęciem i jak ładnie je "obrobić".Na początku tylko oglądałam i podglądałam prace, które dziewczyny wklejały na forum smykowym i zachwycałam się . Po jakimś czasie i ja sprobowałam swoich sił, najpierw wklejałam zdjęcia w tzw. gotowce, ale szybko mi się to znudziło i zaczęłam próbować sama coś zrobić. Od lutego zaczęłam swoje prace pokazywać na forum na smykach. I tam pod okiem fachowców doskonaliłam swój warsztat i doskonalę dalej. Scrapy to moje hobby,to moja pasja i lekarstwo na smutki. Mam nadzieję, że moje prace spodobają się wam .

My journey with computer's scrapbooking started when i opened my little son's Kubus blog on children's portal Smyki.pl. I saw there what a beautiful and interesting things can do with picture. first i was waching on a forum other girl's works and i was enchanted. finally i tried to do my own. i started to show my compositions on the forum and trying to get better and better. scrapbooking is my hobby, my passion and remedy for sadness. i hope you'll like my compositions.

Brak komentarzy: