niedziela, 4 stycznia 2009

Chwalipięta

Uwaga ! Będę się chwalić ! :)
Zostałam przyjęta do Creative Team Em-ki , naszej rodzimej densingerki. I od razu dostałam ten przepiękny zimowo-świąteczny zestaw.
A tak wyglądają moje prace :credits : Frozen Silence - Elements by em - ka designs
Frozen Silence Paper Pack by em -ka designs
http://www.mootwodesigns.com/mooTwoStore/index.php?main_page=index&manufacturers_id=61&zenid=78b276c16f9c5598cd04b1e02c4e55c6

http://scrapbird.com/shop/index.php?main_page=index&cPath=73_110


Zostałam również przyjęta do CT Andjeliny . Nie miałam przyjemności tworzyć z jej dodatków, ale myślę, że sobie poradzę i że będzie z moich prac zadowolona.
A w marcu, gościnnie, będę tworzyć dla Kawouette i dla Damayanti ,
a w maju dla ON Designs.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ogromnie gratuluję:)...a praca przepiękna:) Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Gratuluję tych CT! Dla Małgosi na pewno będzie Ci się dobrze tworzyć, bo to bardzo zdolna dziewczyna jest :) Ja też lubię Twoje prace :)